dinsdag 29 september 2009

Eentje beter, de ander terug

Krijgen we een voorlichtingsfimpje op tv te zien over o.a. het niet aanzetten van je "Out of Office" tijdens de vakantie, plaatst Lette een bericht dat ik op vakantie ben en op een stretcher in Frankrijk lig.............

Afgezien van het weer, veel heb ik niet op stretcher gelegen. Je vrienden met een chambre & table d'hotes in de Creuse assisteren mag romantisch lijken, toch is het mn: werken. Voor mij een ontzettende leuke ervaring (ik kan nu boeuf bourguignon klaarmaken) en volgend jaar zou ik het zo weer doen.

Anyway, Lette is weer beter en ik ben dus terug. We gaan ons best doen om weer dagelijkse een bericht op Foute Huizen te zetten. We hebben ook van jullie de nodige goede/leuke/gekke inzendingen gekregen, dus blijf ons volgen!

Geen opmerkingen: