Oooooo goodness, we zijn weer losgegaan met creatieve fotografie....Als je al niet kramp in je nek krijgt van het bekijken van de foto's, dan is het wel op het aantal....51 foto's, waarvan 11 van de eetkeuken (gaap!)
Posts tonen met het label De besluiteloze makelaar. Alle posts tonen
Posts tonen met het label De besluiteloze makelaar. Alle posts tonen
dinsdag 16 november 2010
maandag 18 oktober 2010
Speciaal voor de brildragers





Zowel voor de ver- als bijzienden onder ons, hebben we de woning op deze manier in beeld gebracht!
Cindy, bedankt!
www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
18:47
donderdag 12 augustus 2010
Wel of geen zwembad

Handdoekje mee tijdens een bezichtiging?
In een pand van bijna 1 miljoen had er een zwembad aanwezig kunnen zijn, toch? Alleen....het is Wassenaar dus dat is waarschijnlijk een beetje teveel verwachtingen. Als er dan geen zwembad is, dan mag je toch minstens een goede presentatie verwachten, toch? Nou echt niet! Veel buiten foto's, veel dubbele foto's, veel detailfoto's en dan ook nog van die details waarbij je denkt: laat maar en tot overmaat van ramp staat er ook nog een strijkbout warm te worden op een plank, incl een zeker merk chips!
Met dank voor het insturen aan Cindy.
www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
18:47
dinsdag 27 april 2010
Visjes




Altijd al een vijver willen hebben? Eerst maar even aan de slag met een algenmiddel......
(Bij nader inzien blijk ik nog een vijver foto vergeten te zijn. Sorry)
Met dank aan Sandra.
www.funda.nl
Gepost door
Jacq
op
22:06
In de herhaling




Dichtbij, verder, verder weg, toch wat dichterbij..........
O ja, met de toevoeging: "TE KOOP MET NO RISK CLAUSULE!" Wat is de inhoud van No Risk clausule? Ik heb het niet kunnen vinden in de omschrijving of kenmerken, maar met een beetje Googlen, zie http://www.eerste-koophuis.nl/juridische-begrippen/nvm-no-risk-clausule
Met dank aan, Reg!
www.funda.nl
Gepost door
Jacq
op
21:29
donderdag 8 april 2010
Altijd al willen hebben

Leuke auto.....

Nog steeds een leuke auto.....

Leuke plant........

He, nog steeds die leuke plant!
Ga gerust los op 87 foto's.
Met dank voor de inzending aan Sjoerd.
www.funda.nl
Gepost door
Jacq
op
20:04
donderdag 1 april 2010
De woonkeuken




Kunt u mij nog 1 keer uitleggen hoe dat nu precies zit met die eettafel en die woonkeuken?!
Irene, bedankt voor de inzending.
www.funda.nl
Gepost door
Jacq
op
20:48
zondag 21 maart 2010
donderdag 4 maart 2010
Zinkende?



Het was even doorbijten, maar ik heb alle 85 foto's doorlopen. Pffff........
En nee, zinkende is deze woonboerderij niet, maar zoveel foto's met een paar centimeter verschil lijkt me weinig toevoegen.
www.funda.nl
Gepost door
Jacq
op
22:31
maandag 21 december 2009
vrijdag 11 december 2009
3 Kamer appartement




Best knap als je van een 3 kamer appartement 29 foto's weet te maken.
http://www.funda.nl/koop/groningen/appartement-29353150-moesstraat-122/fotos/#foto-6
Gepost door
Jacq
op
23:36
zaterdag 15 augustus 2009
De besluiteloze makelaar, deel 10!



Ik verslikte me niet alleen bij het zien van de 4 x dezelfde foto maar ook bij de prijs (14,5 mil) en de tekst......
De makelaar:"Het schilderachtig fraaie en uiterst glamoureuze Laren is in enkele decennia veranderd van een arme boeren nederzetting met schaaphouders en wolwevers, in een levendige ontmoetingsplaats van bekende Nederlanders, de high society en de fine fleur uit de kunstwereld. Bovenal is Laren uitgegroeid tot een shopping-paradijs dat elke vergelijking met de Amsterdamse P.C. Hooftstraat glansrijk doorstaat"
Amanda, dank voor het insturen!
http://www.funda.nl/koop/laren-nh/huis-2698351-hector-treublaan-1/fotos/#foto-1
http://www.funda.nl/koop/laren-nh/huis-2698351-hector-treublaan-1/fotos/#foto-1
Gepost door
Jacq
op
15:07
woensdag 29 juli 2009
De eethoek





Wat was de gedachten hierbij? Je kunt nooit genoeg benadrukken dat deze woning een leuk eetgedeelte heeft?
Ruud, bedankt voor het insturen!
http://www.funda.nl/koop/hegelsom/huis-7230733-hombergstraat-13/fotos/#foto-2
Gepost door
Jacq
op
17:27
Abonneren op:
Posts (Atom)
















