Posts tonen met het label De besluiteloze makelaar. Alle posts tonen
Posts tonen met het label De besluiteloze makelaar. Alle posts tonen

dinsdag 16 november 2010

Heb je ff
















Oooooo goodness, we zijn weer losgegaan met creatieve fotografie....Als je al niet kramp in je nek krijgt van het bekijken van de foto's, dan is het wel op het aantal....51 foto's, waarvan 11 van de eetkeuken (gaap!)

Ingrid, bedankt voor het insturen.

maandag 18 oktober 2010

Speciaal voor de brildragers


 





















Zowel voor de ver- als bijzienden onder ons, hebben we de woning op deze manier in beeld gebracht!

Cindy, bedankt!

www.funda.nl

dinsdag 31 augustus 2010

Gaap

























































Tja, op deze manier kom je wel aan 32 foto's, in de prijsklasse van 155.000 euro.

www.funda.nl

donderdag 12 augustus 2010

Wel of geen zwembad















Handdoekje mee tijdens een bezichtiging?

In een pand van bijna 1 miljoen had er een zwembad aanwezig kunnen zijn, toch? Alleen....het is Wassenaar dus dat is waarschijnlijk een beetje teveel verwachtingen. Als er dan geen zwembad is, dan mag je toch minstens een goede presentatie verwachten, toch? Nou echt niet! Veel buiten foto's, veel dubbele foto's, veel detailfoto's en dan ook nog van die details waarbij je denkt: laat maar en tot overmaat van ramp staat er ook nog een strijkbout warm te worden op een plank, incl een zeker merk chips!


Met dank voor het insturen aan Cindy.


www.funda.nl

dinsdag 27 april 2010

Visjes





Altijd al een vijver willen hebben? Eerst maar even aan de slag met een algenmiddel......

(Bij nader inzien blijk ik nog een vijver foto vergeten te zijn. Sorry)

Met dank aan Sandra.

www.funda.nl

In de herhaling





Dichtbij, verder, verder weg, toch wat dichterbij..........

O ja, met de toevoeging: "TE KOOP MET NO RISK CLAUSULE!" Wat is de inhoud van No Risk clausule? Ik heb het niet kunnen vinden in de omschrijving of kenmerken, maar met een beetje Googlen, zie
http://www.eerste-koophuis.nl/juridische-begrippen/nvm-no-risk-clausule

Met dank aan, Reg!

www.funda.nl

donderdag 8 april 2010

Altijd al willen hebben


Leuke auto.....


Nog steeds een leuke auto.....


Leuke plant........


He, nog steeds die leuke plant!

Ga gerust los op 87 foto's.

Met dank voor de inzending aan Sjoerd.

www.funda.nl

donderdag 1 april 2010

De woonkeuken





Kunt u mij nog 1 keer uitleggen hoe dat nu precies zit met die eettafel en die woonkeuken?!

Irene, bedankt voor de inzending.


www.funda.nl

zondag 21 maart 2010

Sinaasappels




Ik tel er nog steeds 6 en het wordt er echt niet beter of leuker van..........

www.funda.nl

donderdag 4 maart 2010

Zinkende?





Het was even doorbijten, maar ik heb alle 85 foto's doorlopen. Pffff........

En nee, zinkende is deze woonboerderij niet, maar zoveel foto's met een paar centimeter verschil lijkt me weinig toevoegen.

www.funda.nl

maandag 21 december 2009

vrijdag 11 december 2009

3 Kamer appartement





Best knap als je van een 3 kamer appartement 29 foto's weet te maken.

http://www.funda.nl/koop/groningen/appartement-29353150-moesstraat-122/fotos/#foto-6

zaterdag 15 augustus 2009

De besluiteloze makelaar, deel 10!





Ik verslikte me niet alleen bij het zien van de 4 x dezelfde foto maar ook bij de prijs (14,5 mil) en de tekst......
De makelaar:"Het schilderachtig fraaie en uiterst glamoureuze Laren is in enkele decennia veranderd van een arme boeren nederzetting met schaaphouders en wolwevers, in een levendige ontmoetingsplaats van bekende Nederlanders, de high society en de fine fleur uit de kunstwereld. Bovenal is Laren uitgegroeid tot een shopping-paradijs dat elke vergelijking met de Amsterdamse P.C. Hooftstraat glansrijk doorstaat"

woensdag 29 juli 2009

De eethoek






Wat was de gedachten hierbij? Je kunt nooit genoeg benadrukken dat deze woning een leuk eetgedeelte heeft?
Ruud, bedankt voor het insturen!
http://www.funda.nl/koop/hegelsom/huis-7230733-hombergstraat-13/fotos/#foto-2