Posts tonen met het label zeeland. Alle posts tonen
Posts tonen met het label zeeland. Alle posts tonen

dinsdag 19 oktober 2010

Nah, doe toch maar niet
















Dat behangetje stond toch iets minder leuk, dan dat het er in de winkel uitzag?

Bron: Huislijn

vrijdag 8 oktober 2010

Open Huis route - deel 3

Foute Huizen heeft het 2 dagen geleden al even genoemd.....er gaan miljoenen om in een Open Huis Route. En, hoeveel woningen worden er bezocht en hoeveel worden er ook echt op het totaal verkocht? Lees onderstaande......

De nieuwe makelaar uit Brielle geeft u 10 redenen om níet mee te doen aan de open huizenroute op Voorne-Putten. Het is een pakkende titel, maar volgens ons wel waar. De landelijke open huizenroute werkt niet!
  1. Het kost veel geld, betaalt u de makelaar al niet meer dan genoeg ten opzichte van de geleverde diensten?
  2. Tijdens een open huis moet u zelf de bezichtigingen verzorgen terwijl de makelaar zelf zijn neus niet laat zien
  3. 80% van de verkopers ontvangen geen kijkers, zonde als u net op tijd uw woning aan kant heeft en heel de dag in spanning hebt zitten wachten op die ene koper
  4. Voor 70% van de kijkers is het een leuk dagje uit en meer ook niet
  5. De overige 30% vindt het erg interessant om te zien wat voor dikke flatscreen u aan de muur heeft hangen en let vooral op de inbraakgevoeligheid
  6. De makelaar wordt nog meer gespekt bovenop de dure courtage die al gerekend wordt, ze verdienen al genoeg
  7. Uw hoge verwachtingen worden niet waargemaakt. Als mensen echt serieus zijn dan plannen ze wel een bezichtiging
  8. U kunt het ook heel goed zelf organiseren zonder veel kosten te maken
  9. U bent met elk ander huis in de buurt in concurrentie, omdat deze ook meedoet met de route!
  10. Minder dan 1 op de 100 huizen wordt verkocht op de open huizenroute.
Mocht je je toch niet kunnen inhouden en heb je interesse in andere provincies? We hebben er nog een aantal voor je geselecteerd! Zeg nu zelf....de Foute Huizen route, is gewoon de leukste!

1. Check morgen even of dit bed nog steeds wordt beslapen!















www.funda.nl


2. Je wil graag een niet al te groot fitnesscentrum starten, maar je wil eerst weten of die hometrainer past?















www.funda.nl

3. In je volgende woning moet er absoluut voldoende bergruimte aanwezig zijn?















www.funda.nl

4. Je wil persoonlijk contact zodat je ook meteen het bouwkundig rapport van dit herenhuis kunt doornemen?















www.funda.nl

5. Al tijden op zoek naar een poster-vrije-kinderkamer?















www.funda.nl

6. Op de zondagochtend wordt er vaak aan je deur gebeld, terwijl je nog zo lekker in bed ligt? Wil je ongezien weten wie er aan je voordeur staat?















www.funda.nl

7. Op zoek naar een grote speelruimte voor de kinderen?















www.funda.nl


8. Droom je al jaren om aan het water te wonen met een bootje?















www.funda.nl

9. Rugpijn? Misschien is dit een methode om er af te komen? Je kan het morgen vragen!















www.funda.nl


10. Ook al zegt je hypotheekadviseur: forget it! Zet je auto om de hoek, doe je beste pak of jurk aan! Dit is je kans! Hoe vaak kun je immers zonder enig uitleg in een Wassenaarse villa van 1.4 miljoen rondlopen?















www.funda.nl


11. Sluit je route af in een puur Hollands dorp en neem een lekker gerookte paling voor thuis mee!















www.funda.nl


Veel plezier morgen!!!

Andere bron: www.descherpepen.nl

woensdag 22 september 2010

Ik zeg nog zo....















Anonieme inzender: Ondanks een aantal tips van de directe omgeving (waarvan 2 bedden met hetzelfde dekbedovertrek toch de simpelste is) lijkt het niet de interesse van de verkopers te hebben. 1 Ding: de stippeltjes op de radiator komen wel weer terug in het dekbedovertrek!

www.funda.nl

dinsdag 7 september 2010

Kopje koffie, makelaar?




























"Kopje koffie makelaar?"
"Wacht, schiet ik snel effe wat plaatjes"
"Mooi....gaan we hier zitten dan? Vergeet zo uw tas niet hoor"

(en nee... het ligt niet aan jouw ogen!)

vrijdag 9 april 2010

Showroom keukenleverancier




Door de uitstekende ladegeleiders komen de lades met 1 beweging naar u toe....mocht zich een probleem voordoen dan kunt u op eenvoudige wijze de leverancier achterhalen.

www.funda.nl

vrijdag 26 maart 2010

Kastruimte tekort




Of zijn we al voorbereidingen aan het treffen om te verhuizen(?)

Met dank aan Yvonne!

www.funda.nl

donderdag 18 maart 2010

Vlekjes


Nee, ik wil het niet weten...nee, echt niet.....ik wil het echt niet weten! Kijkt u ooit wel eens naar het matras als u in een hotel slaapt?

www.jaap.nl

Waar is de elektricien......


Oeps, hoe kom je heelhuids naar de keuken?

Debbie, bedankt voor het insturen.

www.huislijn.nl

woensdag 10 februari 2010

Beestjes




Met enige regelmaat zie ik speelgoed op bedden liggen. Dat men bepaalde "technieken" overneemt van professionele fotografen, oké. Dat je om die reden op een kinderbed een knuffel neerlegt, oké. Maar dat je een spoor van speelgoed trekt door alle slaapkamers, dat vind ik niet oké! Ik kan me namelijk niet voorstellen dat in de leeftijdscategorie van laten we zeggen 14 en 85 jaar nog met knuffels naar bed gaat. Zullen we om die reden afspreken, dat we dat niet meer doen?!

vrijdag 13 november 2009

Mogelijkheden



Woning waar je lekker kunt opstapelen?
RD, wederom bedankt voor insturen.

Weersvoorspelling voor vandaag


Plaatselijk een regenbui en voor de overige foto's, mist?

woensdag 11 november 2009

St. Maarten


Even weg om met een lampionnetje langs de deur te gaan, voor wat lekkers bij het spelletje?

Avond vullend programma


Wegens succes is de premiere van deze woningpresentatie verlengd met 102 foto's!

maandag 10 augustus 2009

woensdag 6 mei 2009

Idylisch gecombineerd met kleuren



























Ielp, is me dat even schrikken!

(deel 2, van de idylisch gelegen woning in Zeeland)

http://www.vbo.nl

360 graden foto?












































Weliswaar een idylische gelegen woning, maar je moet wel even de tijd nemen om de 67 foto's(!) te bekijken. Ca 25 foto's van de grond erom heen, 6 van de stallen en bijgebouwen, 5 van de paarden, de kat in een mandje, de hond in het weiland, 3 van de keuken etc. Wil je die ene foto zien van de voorgevel...geen probleem...gewoon weer even 45 foto's terugklikken.

(hierna het vervolg)

http://www.vbo.nl

dinsdag 5 mei 2009

Alcatras
















Zou deze foto potentiele kopers trekken?

zondag 3 mei 2009

Het past er net op














Beetje naar links, beetje naar rechts en ja hoor, de eettafel staat in het midden. De prullenbak maakt het geheel af.