Posts tonen met het label Sport in huis. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Sport in huis. Alle posts tonen

dinsdag 2 november 2010

Gymnastiek in de woonkamer
















Ziet zoiets er nu zo uit? Waar ga je die rekstok in je nieuwe woning ophangen?

Bedankt voor het insturen, Esther.

(PS: Beetje veel foto's, maar ziet er keurig uit)

Bron: www.funda.nl

vrijdag 24 september 2010

Sportieve hond















Deze smaak hebben we nog niet eerder gehad......een (speelgoed) hond die aan het fitnessen is!

Karolien, bedankt voor deze superleuke inzending.


www.funda.nl

dinsdag 14 september 2010

Sonja Bakker















Bas: Tijdens het koken, alvast al het overtollig gewicht eraf trillen.....best handig!















Kan iemand uitleggen wat een BROvisie kast is?

www.funda.nl

woensdag 25 maart 2009

Pardon?!















Niet iedereen zal begrijpen waar het hier om gaat, je fantasie kan ook op hol slaan......