Posts tonen met het label
Sport in huis
.
Alle posts tonen
Posts tonen met het label
Sport in huis
.
Alle posts tonen
dinsdag 2 november 2010
Gymnastiek in de woonkamer
Ziet zoiets er nu zo uit? Waar ga je die rekstok in je nieuwe woning ophangen?
Bedankt voor het insturen, Esther.
(PS: Beetje veel foto's, maar ziet er keurig uit)
Bron: www.funda.nl
vrijdag 24 september 2010
Sportieve hond
Deze smaak hebben we nog niet eerder gehad......een (speelgoed) hond die aan het fitnessen is!
Karolien, bedankt voor deze superleuke inzending.
www.funda.nl
dinsdag 14 september 2010
Sonja Bakker
Bas: Tijdens het koken, alvast al het overtollig gewicht eraf trillen.....best handig!
Kan iemand uitleggen wat een
BROvisie
kast is?
www.funda.nl
maandag 6 april 2009
Olga Commandeur
Misschien kunnen we er een serie van maken.....
http://www.funda.nl/Woningaanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=a537e1f6-3c53-4ed7-a4f8-ce0035ee83a1&objecttype=DetailKoopObject
woensdag 25 maart 2009
Pardon?!
Niet iedereen zal begrijpen waar het hier om gaat, je fantasie kan ook op hol slaan......
http://www.funda.nl/
Oudere posts
Homepage
Abonneren op:
Posts (Atom)