Posts tonen met het label Zuid Holland. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Zuid Holland. Alle posts tonen

dinsdag 16 november 2010

Heb je ff
















Oooooo goodness, we zijn weer losgegaan met creatieve fotografie....Als je al niet kramp in je nek krijgt van het bekijken van de foto's, dan is het wel op het aantal....51 foto's, waarvan 11 van de eetkeuken (gaap!)

Ingrid, bedankt voor het insturen.

maandag 15 november 2010

Hoeveel?




























Nou, 173m2 woonoppervlakte en een vraagprijs van 995.000. Wij zien het er niet aan af. Jullie?

Bron: www.funda.nl

vrijdag 12 november 2010

Paar doosjes extra






















Pittige klusje hoor, die verhuizing! Ook voor de koper nog een aardig projectje, tenzij je verzot bent op schoonmetselwerk, eiken, kurk en plavuizen.............

Bedankt voor het insturen, Arie.

Bron: www.funda.nl

Lampje van Willie Wortel














En ja hoor....niet even de trap helemaal oplopen tot op de zolder en op je hurken gaan om de hele ruimte te fotograferen (svp graag zonder de onderkant van het bed).........Beroerd he, gesnapt worden door een spiegel en ons?

Mirjam, ps: als ik eens zin heb om te lachen kijk ik op jullie blog, bedankt! 

donderdag 11 november 2010

Spionnetje













Je ziet ze in grotere steden nog wel aan de gevel hangen.....is dit de bed-variant, zodat je kan zien wie de slaapkamer inkomt?

CC bedankt voor het insturen!

Bron: www.funda.nl

dinsdag 9 november 2010

All inclusive













Mocht u uw bord toch iets voller willen opscheppen en niet zo gek zijn op de meubelboulevard, dan is dit nog een alternatief........














Bovendien heeft deze woning als extraatje: een bed voor mensen langer dan 2 mtr 40, met niet alleen 2 rode kussentjes, maar ook rode gordijnen.

Met dank aan Ingrid.

Bron: www.funda.nl

maandag 8 november 2010

Terug in de tijd


Van Julius Caesar....







De dappere Saks Ivanhoe













en de bakelieten telefoontoestellen, de trollen en de lampenkapjes van varkensblaas.........rara, wat is het bouwjaar van deze woning?

Cin, bedankt voor deze inzending!

zaterdag 6 november 2010

Mag ik van u nummer 57













En daarmee bedoelen we de babi pangang compleet, met sambal en kroepoek!

Nieuw bij FH: dank aan drjan mad scientist!

Bron: www.funda.nl 

dinsdag 2 november 2010

Ja, echt.....hij is er nog!















Een van onze toppers uit de collectie, kun je nog steeds zien! Ja en nog steeds met alle prullaria, sneeuw in de achtertuin, badwater, tientallen schoenen, bloesjes, jasjes en tasjes, openstaande klep, onscherpe foto's en naaimachine!

Zoals de makelaar ook schrijft: "BESLIST EEN BEZICHTIGING WAARD IS!"

Er iets aan doen? Ben je gek.....in prijs verlaagd!

Bron: www.funda.nl

Gymnastiek in de woonkamer
















Ziet zoiets er nu zo uit? Waar ga je die rekstok in je nieuwe woning ophangen?

Bedankt voor het insturen, Esther.

(PS: Beetje veel foto's, maar ziet er keurig uit)

Bron: www.funda.nl

maandag 1 november 2010

Kijk mevrouwtje, dat doen we zo........











 


We nemen met alle aandacht een fotootje van de badkamer, even een  fotootje van de halve woonkamer,  de oplader op de keukentafel gebruiken we als focuspunt, wasrek met ingepakte motor is ook een goede eyecather.......u wilt het wasrek weg hebben en de motor uitgepakt....geen probleem, doen we even voor u!


vrijdag 29 oktober 2010

Laaghangende zon













Zo zie je maar weer.....niet alleen automobilisten hebben last van de zon.

(PS: Een "overweldigende" presentatie van 5 foto's, waarvan 3 wazig, in de prijsklasse van 9 ton)

Bron: www.funda.nl

vrijdag 22 oktober 2010

Klaar voor de winter













Deze buxussen zijn al goed kortgeknipt voor de winter...........

(PS: Een wat troosteloze presentatie van een pand die eens een vraagprijs had van 1 mil)

Bron: Funda

Parodie op Escher


































Roep maar.....wie van de 2 foto's lijkt er het meest op?

donderdag 21 oktober 2010

Focuspunt















Wil degene, die na alle lessen op Foute Huizen, nu de vinger opsteken en vertellen wat het focuspunt is?! Bij onjuist antwoord, krijgen jullie meteen een 1 in het rapport. Bij goede antwoord, mogen jullie allemaal een e-mail sturen aan de desbetreffende persoon die de foto's maakt. Deal?

Inzending van een van onze trouwste fans, Belinda.

Bron: Funda

woensdag 20 oktober 2010

Oren schoon?














Ja, nee, natuurlijk begrijpen we wel dat het niet gaat om de oorstaafjes, maar als er meerdere foto's zijn met uitzicht, lijkt me dit een vrij overbodige foto.















Uh, nu ben ik het een beetje kwijt....ik zie wederom die oorstaafjes, de lotion, parfum, mini prullenbakje.....waar is dat raam gebleven?

(PS: een leuke hofjeswoning, waar wel de originele details zijn behouden, maar niet 1 stijl is doorgevoerd. Jammer!)

Bron: Funda

maandag 18 oktober 2010

Pech onderweg















Tja, als het bed niet blijkt te zijn opgemaakt dan kun je beter het raam fotograferen....















Je band blijkt een beetje aan de slappe kant te zijn? De pomp staat voor je klaar!

Met dank aan Jeroen

www.funda.nl

donderdag 14 oktober 2010

Sporen





























We krijgen weer eens een echte originele diepte foto van de wc pot, incl. vlekken op de vloer. WC papier genoeg? Laat maar!

Overige papiertjes aan de muur hebben we niet aangetroffen dus, chaos in een studentenwoning........

Kim, bedankt voor je Tweet.

www.funda.nl

maandag 11 oktober 2010

Zappen
















Het blijft een crime om voor elk apparaat een afstandsbediening te hebben......

www.funda.nl

vrijdag 8 oktober 2010

Open Huis route - deel 3

Foute Huizen heeft het 2 dagen geleden al even genoemd.....er gaan miljoenen om in een Open Huis Route. En, hoeveel woningen worden er bezocht en hoeveel worden er ook echt op het totaal verkocht? Lees onderstaande......

De nieuwe makelaar uit Brielle geeft u 10 redenen om níet mee te doen aan de open huizenroute op Voorne-Putten. Het is een pakkende titel, maar volgens ons wel waar. De landelijke open huizenroute werkt niet!
  1. Het kost veel geld, betaalt u de makelaar al niet meer dan genoeg ten opzichte van de geleverde diensten?
  2. Tijdens een open huis moet u zelf de bezichtigingen verzorgen terwijl de makelaar zelf zijn neus niet laat zien
  3. 80% van de verkopers ontvangen geen kijkers, zonde als u net op tijd uw woning aan kant heeft en heel de dag in spanning hebt zitten wachten op die ene koper
  4. Voor 70% van de kijkers is het een leuk dagje uit en meer ook niet
  5. De overige 30% vindt het erg interessant om te zien wat voor dikke flatscreen u aan de muur heeft hangen en let vooral op de inbraakgevoeligheid
  6. De makelaar wordt nog meer gespekt bovenop de dure courtage die al gerekend wordt, ze verdienen al genoeg
  7. Uw hoge verwachtingen worden niet waargemaakt. Als mensen echt serieus zijn dan plannen ze wel een bezichtiging
  8. U kunt het ook heel goed zelf organiseren zonder veel kosten te maken
  9. U bent met elk ander huis in de buurt in concurrentie, omdat deze ook meedoet met de route!
  10. Minder dan 1 op de 100 huizen wordt verkocht op de open huizenroute.
Mocht je je toch niet kunnen inhouden en heb je interesse in andere provincies? We hebben er nog een aantal voor je geselecteerd! Zeg nu zelf....de Foute Huizen route, is gewoon de leukste!

1. Check morgen even of dit bed nog steeds wordt beslapen!















www.funda.nl


2. Je wil graag een niet al te groot fitnesscentrum starten, maar je wil eerst weten of die hometrainer past?















www.funda.nl

3. In je volgende woning moet er absoluut voldoende bergruimte aanwezig zijn?















www.funda.nl

4. Je wil persoonlijk contact zodat je ook meteen het bouwkundig rapport van dit herenhuis kunt doornemen?















www.funda.nl

5. Al tijden op zoek naar een poster-vrije-kinderkamer?















www.funda.nl

6. Op de zondagochtend wordt er vaak aan je deur gebeld, terwijl je nog zo lekker in bed ligt? Wil je ongezien weten wie er aan je voordeur staat?















www.funda.nl

7. Op zoek naar een grote speelruimte voor de kinderen?















www.funda.nl


8. Droom je al jaren om aan het water te wonen met een bootje?















www.funda.nl

9. Rugpijn? Misschien is dit een methode om er af te komen? Je kan het morgen vragen!















www.funda.nl


10. Ook al zegt je hypotheekadviseur: forget it! Zet je auto om de hoek, doe je beste pak of jurk aan! Dit is je kans! Hoe vaak kun je immers zonder enig uitleg in een Wassenaarse villa van 1.4 miljoen rondlopen?















www.funda.nl


11. Sluit je route af in een puur Hollands dorp en neem een lekker gerookte paling voor thuis mee!















www.funda.nl


Veel plezier morgen!!!

Andere bron: www.descherpepen.nl