Oooooo goodness, we zijn weer losgegaan met creatieve fotografie....Als je al niet kramp in je nek krijgt van het bekijken van de foto's, dan is het wel op het aantal....51 foto's, waarvan 11 van de eetkeuken (gaap!)
Posts tonen met het label Zuid Holland. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Zuid Holland. Alle posts tonen
dinsdag 16 november 2010
maandag 15 november 2010
Hoeveel?

Nou, 173m2 woonoppervlakte en een vraagprijs van 995.000. Wij zien het er niet aan af. Jullie?
Gepost door
Foute Huizen
op
18:05
vrijdag 12 november 2010
Paar doosjes extra
Pittige klusje hoor, die verhuizing! Ook voor de koper nog een aardig projectje, tenzij je verzot bent op schoonmetselwerk, eiken, kurk en plavuizen.............
Bedankt voor het insturen, Arie.
Gepost door
Foute Huizen
op
17:13
Lampje van Willie Wortel
En ja hoor....niet even de trap helemaal oplopen tot op de zolder en op je hurken gaan om de hele ruimte te fotograferen (svp graag zonder de onderkant van het bed).........Beroerd he, gesnapt worden door een spiegel en ons?
Mirjam, ps: als ik eens zin heb om te lachen kijk ik op jullie blog, bedankt!
Gepost door
Foute Huizen
op
16:56
donderdag 11 november 2010
Spionnetje
Je ziet ze in grotere steden nog wel aan de gevel hangen.....is dit de bed-variant, zodat je kan zien wie de slaapkamer inkomt?
CC bedankt voor het insturen!
Gepost door
Foute Huizen
op
14:53
dinsdag 9 november 2010
All inclusive
Mocht u uw bord toch iets voller willen opscheppen en niet zo gek zijn op de meubelboulevard, dan is dit nog een alternatief........
Met dank aan Ingrid.
Bron: www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
17:41
maandag 8 november 2010
Terug in de tijd

Van Julius Caesar....
De dappere Saks Ivanhoe
en de bakelieten telefoontoestellen, de trollen en de lampenkapjes van varkensblaas.........rara, wat is het bouwjaar van deze woning?
Cin, bedankt voor deze inzending!
Gepost door
Foute Huizen
op
18:12
zaterdag 6 november 2010
Mag ik van u nummer 57
En daarmee bedoelen we de babi pangang compleet, met sambal en kroepoek!
Bron: www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
00:22
dinsdag 2 november 2010
Ja, echt.....hij is er nog!
Een van onze toppers uit de collectie, kun je nog steeds zien! Ja en nog steeds met alle prullaria, sneeuw in de achtertuin, badwater, tientallen schoenen, bloesjes, jasjes en tasjes, openstaande klep, onscherpe foto's en naaimachine!
Zoals de makelaar ook schrijft: "BESLIST EEN BEZICHTIGING WAARD IS!"
Bron: www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
18:27
Gymnastiek in de woonkamer
Ziet zoiets er nu zo uit? Waar ga je die rekstok in je nieuwe woning ophangen?
(PS: Beetje veel foto's, maar ziet er keurig uit)
Bron: www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
17:50
maandag 1 november 2010
Kijk mevrouwtje, dat doen we zo........


We nemen met alle aandacht een fotootje van de badkamer, even een fotootje van de halve woonkamer, de oplader op de keukentafel gebruiken we als focuspunt, wasrek met ingepakte motor is ook een goede eyecather.......u wilt het wasrek weg hebben en de motor uitgepakt....geen probleem, doen we even voor u!
Gepost door
Foute Huizen
op
16:22
vrijdag 29 oktober 2010
Laaghangende zon
Zo zie je maar weer.....niet alleen automobilisten hebben last van de zon.
(PS: Een "overweldigende" presentatie van 5 foto's, waarvan 3 wazig, in de prijsklasse van 9 ton)
Bron: www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
15:59
vrijdag 22 oktober 2010
Klaar voor de winter
Deze buxussen zijn al goed kortgeknipt voor de winter...........
(PS: Een wat troosteloze presentatie van een pand die eens een vraagprijs had van 1 mil)
Bron: Funda
Gepost door
Foute Huizen
op
23:37
donderdag 21 oktober 2010
Focuspunt
Wil degene, die na alle lessen op Foute Huizen, nu de vinger opsteken en vertellen wat het focuspunt is?! Bij onjuist antwoord, krijgen jullie meteen een 1 in het rapport. Bij goede antwoord, mogen jullie allemaal een e-mail sturen aan de desbetreffende persoon die de foto's maakt. Deal?
Inzending van een van onze trouwste fans, Belinda.
Inzending van een van onze trouwste fans, Belinda.
Bron: Funda
Gepost door
Foute Huizen
op
23:20
woensdag 20 oktober 2010
Oren schoon?
Ja, nee, natuurlijk begrijpen we wel dat het niet gaat om de oorstaafjes, maar als er meerdere foto's zijn met uitzicht, lijkt me dit een vrij overbodige foto.
(PS: een leuke hofjeswoning, waar wel de originele details zijn behouden, maar niet 1 stijl is doorgevoerd. Jammer!)
Bron: Funda
Gepost door
Foute Huizen
op
17:46
maandag 18 oktober 2010
Pech onderweg

Tja, als het bed niet blijkt te zijn opgemaakt dan kun je beter het raam fotograferen....
Je band blijkt een beetje aan de slappe kant te zijn? De pomp staat voor je klaar!
www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
18:06
donderdag 14 oktober 2010
Sporen


We krijgen weer eens een echte originele diepte foto van de wc pot, incl. vlekken op de vloer. WC papier genoeg? Laat maar!
Overige papiertjes aan de muur hebben we niet aangetroffen dus, chaos in een studentenwoning........
Kim, bedankt voor je Tweet.
www.funda.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
22:08
vrijdag 8 oktober 2010
Open Huis route - deel 3
Foute Huizen heeft het 2 dagen geleden al even genoemd.....er gaan miljoenen om in een Open Huis Route. En, hoeveel woningen worden er bezocht en hoeveel worden er ook echt op het totaal verkocht? Lees onderstaande......
1. Check morgen even of dit bed nog steeds wordt beslapen!

www.funda.nl
2. Je wil graag een niet al te groot fitnesscentrum starten, maar je wil eerst weten of die hometrainer past?

www.funda.nl
3. In je volgende woning moet er absoluut voldoende bergruimte aanwezig zijn?

www.funda.nl
4. Je wil persoonlijk contact zodat je ook meteen het bouwkundig rapport van dit herenhuis kunt doornemen?

www.funda.nl
5. Al tijden op zoek naar een poster-vrije-kinderkamer?

www.funda.nl
6. Op de zondagochtend wordt er vaak aan je deur gebeld, terwijl je nog zo lekker in bed ligt? Wil je ongezien weten wie er aan je voordeur staat?

www.funda.nl
7. Op zoek naar een grote speelruimte voor de kinderen?

www.funda.nl
8. Droom je al jaren om aan het water te wonen met een bootje?

www.funda.nl
9. Rugpijn? Misschien is dit een methode om er af te komen? Je kan het morgen vragen!

www.funda.nl
10. Ook al zegt je hypotheekadviseur: forget it! Zet je auto om de hoek, doe je beste pak of jurk aan! Dit is je kans! Hoe vaak kun je immers zonder enig uitleg in een Wassenaarse villa van 1.4 miljoen rondlopen?

www.funda.nl
11. Sluit je route af in een puur Hollands dorp en neem een lekker gerookte paling voor thuis mee!

www.funda.nl
Veel plezier morgen!!!
Andere bron: www.descherpepen.nl
De nieuwe makelaar uit Brielle geeft u 10 redenen om níet mee te doen aan de open huizenroute op Voorne-Putten. Het is een pakkende titel, maar volgens ons wel waar. De landelijke open huizenroute werkt niet!
Mocht je je toch niet kunnen inhouden en heb je interesse in andere provincies? We hebben er nog een aantal voor je geselecteerd! Zeg nu zelf....de Foute Huizen route, is gewoon de leukste!- Het kost veel geld, betaalt u de makelaar al niet meer dan genoeg ten opzichte van de geleverde diensten?
- Tijdens een open huis moet u zelf de bezichtigingen verzorgen terwijl de makelaar zelf zijn neus niet laat zien
- 80% van de verkopers ontvangen geen kijkers, zonde als u net op tijd uw woning aan kant heeft en heel de dag in spanning hebt zitten wachten op die ene koper
- Voor 70% van de kijkers is het een leuk dagje uit en meer ook niet
- De overige 30% vindt het erg interessant om te zien wat voor dikke flatscreen u aan de muur heeft hangen en let vooral op de inbraakgevoeligheid
- De makelaar wordt nog meer gespekt bovenop de dure courtage die al gerekend wordt, ze verdienen al genoeg
- Uw hoge verwachtingen worden niet waargemaakt. Als mensen echt serieus zijn dan plannen ze wel een bezichtiging
- U kunt het ook heel goed zelf organiseren zonder veel kosten te maken
- U bent met elk ander huis in de buurt in concurrentie, omdat deze ook meedoet met de route!
- Minder dan 1 op de 100 huizen wordt verkocht op de open huizenroute.
1. Check morgen even of dit bed nog steeds wordt beslapen!

www.funda.nl
2. Je wil graag een niet al te groot fitnesscentrum starten, maar je wil eerst weten of die hometrainer past?

www.funda.nl
3. In je volgende woning moet er absoluut voldoende bergruimte aanwezig zijn?

www.funda.nl
4. Je wil persoonlijk contact zodat je ook meteen het bouwkundig rapport van dit herenhuis kunt doornemen?

www.funda.nl
5. Al tijden op zoek naar een poster-vrije-kinderkamer?

www.funda.nl
6. Op de zondagochtend wordt er vaak aan je deur gebeld, terwijl je nog zo lekker in bed ligt? Wil je ongezien weten wie er aan je voordeur staat?

www.funda.nl
7. Op zoek naar een grote speelruimte voor de kinderen?

www.funda.nl
8. Droom je al jaren om aan het water te wonen met een bootje?

www.funda.nl
9. Rugpijn? Misschien is dit een methode om er af te komen? Je kan het morgen vragen!

www.funda.nl
10. Ook al zegt je hypotheekadviseur: forget it! Zet je auto om de hoek, doe je beste pak of jurk aan! Dit is je kans! Hoe vaak kun je immers zonder enig uitleg in een Wassenaarse villa van 1.4 miljoen rondlopen?

www.funda.nl
11. Sluit je route af in een puur Hollands dorp en neem een lekker gerookte paling voor thuis mee!

www.funda.nl
Veel plezier morgen!!!
Andere bron: www.descherpepen.nl
Gepost door
Foute Huizen
op
22:15
Abonneren op:
Posts (Atom)































