Posts tonen met het label Drenthe. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Drenthe. Alle posts tonen

donderdag 4 november 2010

Hoezo, prijsverlaging?????





























Ben je gek! Waarom eigenlijk? Na 28 maanden laten we je ook nog eens zien hoe je nooit meer luchtjes in huis hebt....dat is minstens 500 euro waard!

Bron: www.funda.nl
Bron: www.jaap.nl

donderdag 14 oktober 2010

En, shaken maar!
























































.
We husselen de boel door elkaar, gooien het in de lucht en dan krijgen we een heel overzichtelijk geheel..........not! Vervolgens overtreffen we elke kijker met een verrassende fraaie presentatie met hoge kwaliteit foto's...not!

Bedankt voor het insturen, Hanneke.

www.funda.nl

donderdag 7 oktober 2010

Open Huis Route - deel 2

Je hebt het in de afgelopen dagen overal kunnen lezen....de Open Huis Route is 9 oktober!

Voor een ieder die op zoek is en die specifieke wensen heeft, heeft Foute Huizen alvast wat vooronderzoek gedaan. Tja, het kan je zo maar veel tijd schelen, dus waarom zelf zoeken als het ook zo kan! De route die we voor je hebben uitgezet kun je dan ook 1-op-1 overnemen. Bovendien is deze route veel leuker dan de meubelboulevard op een zondag en als laatste een niet te verwaarlozen aspect met een educatief tintje: topografische kennis beetje bijspijkeren.

Hier komt ie dan!

1. Ben je een dierenliefhebber en raak je ontroert bij het zien van elk dier?
















www.funda.nl

2. Op zoek naar aparte lamp en sensueel schilderij?
















www.funda.nl

3. Ben je dol op een oud roze naar het paarse toe uitziende woonkamer?
















www.funda.nl

4. Altijd al een ruime slaapkamer willen hebben met schrootjes afwerking?
















www.funda.nl

5. Kies je voor het gemak van het dweilen van een plavuizenvloer, veel m2 en schuin?
















www.funda.nl

6. Heb je een grote garderobe en dus wil je veel kastruimte?















www.funda.nl

7. Altijd al een origineel zolderluik willen hebben met tl-verlichting?
















www.funda.nl

8. Je bent bijna niet meer te houden nu je weet dat in de tuincentra de kerstballen al uitgestald liggen en je hunkert naar sneeuw?
















www.funda.nl

9. Je partner droomt van een echt klussenhuis en jij van een toilet met openstaande klep?
















www.funda.nl

10. Je ergert je dood aan die plastic groene brievenbussen en wil nu wel eens iets fatsoenlijks?

















www.funda.nl


11. Die Blokker strijkplank ben je meer dan zat en je verlangt naar vroeger......

















www.funda.nl

12. De vriendenkring is muzikaal, dus als ze komen logeren wil je wel een goede gastvrouw/heer zijn...
















www.funda.nl

donderdag 23 september 2010

Western





























Lekker strak, toch?! Nu gaan we naar het souterrain.......





























Mevrouw heeft boven het interieur (laten bepalen) bepaald en meneer mocht beneden los gaan?

(Voor deze woningpresentatie had ik meer items in gedachten.....kijk zelf maar!)


Paul, bedankt voor het insturen.

www.funda.nl

vrijdag 20 augustus 2010

Open Huis Route





























Weet je even niet wat je aankomend weekend moet doen met de kinderen, dan is deze woning een bezichtiging waard.

Gerda, bedankt voor de inzending.

www.funda.nl

maandag 16 augustus 2010

Omgevallen bank















Het AD bericht op 14 augustus 2010 dat deze woning in 2000 is aangekocht voor 363.000,=. Verder dat de eigenaar van dit pand + pand in Spanje moet verkopen om te voorzien in levensonderhoud.............Het werken voor een bank en het hebben van een museum geeft kennelijk ook geen garantie(?).

www.funda.nl

vrijdag 13 augustus 2010

Strop
















Ik begrijp best waarom de paarden altijd zo onrustig waren.........hoeveel geesten hangen hier nog rond?

www.funda.nl

dinsdag 10 augustus 2010

Doe mij nog maar.....





























Een shutter? Het geeft mij in ieder geval een heel beklemmend gevoel.

(PS: Verder kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan dat het een prachtige woning is!)


Cindy, bedankt voor het insturen.


www.funda.nl

vrijdag 21 mei 2010

Wat eten we vanavond?


Zalm uit een kartonnen doos en daarbij een rood wijntje of een bacardi?

Met dank aan Kirsten.

www.funda.nl

donderdag 14 januari 2010

Winnetou






Volgens de berichten van vandaag trekt de woningmarkt weer iets aan.....Zou Old Shatterhand ook nu het opperhoofd redden?
Agnes, bedankt voor het doorsturen van de link.

dinsdag 22 december 2009

Fikkie...haal!


Hond volgt commando van eigenaresse (?, zie spiegel) op en brengt doekje naar kussen. Wat ligt er eigenlijk op dat kussen?


Het bed is opgemaakt in kerstsfeer...............

http://www.jaap.nl/koophuis/Laaghalerveen+21/9414VH/Hooghalen/82354/fotos-video/fotos

donderdag 17 december 2009

Wat ruist er door het struikgewas


Hoe voelt dat nu....om zo in de bosjes te gaan staan en een foto te nemen?
(PS: het gaat hier om een te huren recreatiewoning, waarvan je zou denken dat deze eerder via het plaatselijke VVV kantoor of andere site te vinden is)

dinsdag 8 december 2009

Grand foulard


"In ons nieuwe huis schaffen we nieuw meubilair aan" of "we hebben al nieuw gekocht, maar willen het bewaren voor in ons nieuwe huis(?)".
(PS: prachtige woning met een niet te volgen interieur)

Veilig Verkeer Nederland





Hoe is het ook al weer: links kijken, rechts, links kijken of......je komt te wonen aan een doorgaande weg met veilige plek om over te steken, in de vorm van een zebrapad(?).

donderdag 29 oktober 2009