Posts tonen met het label Huisdieren. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Huisdieren. Alle posts tonen

maandag 1 november 2010

Geen kat in de zak, maar: kat op de pot













Is het niet een hond op een hometrainer, de Teddyberen op een seniorenbed, de dierentuin in de woonkamer, het vuilnis, troosteloze tuinen, de wazige foto's, het overvloed aan foto's, het uitgedroogde bosje bloemen......met alles wat we zelf vinden + de inzendingen van de fans, gaan wij dat totaal van 1000 posten wel halen!

Wij zeggen: vooral zo doorgaan, ook in 2011!

Suzan, bedankt voor deze inzending.

Bron: www.funda.nl

maandag 11 oktober 2010

Geurtest





























Samen met de kat des huizes naar het toilet en dan de kat de schuld geven?

www.funda.nl

vrijdag 24 september 2010

Sportieve hond















Deze smaak hebben we nog niet eerder gehad......een (speelgoed) hond die aan het fitnessen is!

Karolien, bedankt voor deze superleuke inzending.


www.funda.nl

woensdag 16 juni 2010

Hond pleite?


Is zichzelf aan het uitlaten maar de bench vergeten?

www.funda.nl

donderdag 27 mei 2010

Wat mot dat.....



Wat doet die persoon in MIJN huis?! Opzouten ja!

www.funda.nl

donderdag 4 maart 2010

Wachten moe



(zucht) wat een gedoe zo'n huis in de verkoop.....moet ik ook nog een braaf liggen



Yeahhhh partytime......zou die makelaar/fotograaf het leuk vinden als ik in zijn/haar broekspijp ga hangen?

www.funda.nl

woensdag 2 december 2009

Op jullie plek!



Niet bewegen en niet ademen........braaffff.
En dit is een inzending van Syilvia.

zaterdag 2 mei 2009

Hallooooo opstaannnn - move your butt














Ach, het maakt niet meer uit...blijf maar liggen ook.

(Never mind, stay on the couch)

http://www.funda.nl

dinsdag 24 maart 2009

Kiss my Ass














Misschien is het iets charmanter om te wachten met fotograferen?

http://www.digimakelaars.nl/