Posts tonen met het label Gelderland. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Gelderland. Alle posts tonen

maandag 15 november 2010

Terug naar de natuur

















Lekker groen en lekker basic, toch? Wat heeft een mens nog meer nodig dan een houtkachel, tafel met 4 stoelen, bed en bureau?

O, wacht 'ns even....

Uit de omschrijving: "...eigenaar heeft het reeds bijna 20 jaar in gebruik voor permanente bewoning.Thans is voor het betreffende gebied een nieuw bestemmingsplan in voorbereiding, hetgeen een nieuw licht kan werpen op de bestemming. Om hem moverende redenen is de verkopende partij niet in de positie nader onderzoek te verrichten naar de mogelijkheden omtrent mogelijke nieuwbouw.  Een mooie uitdaging voor een gegadigde die alle rust, ruimte en privacy wenst te hebben in zijn woon- en werkomgeving"



Een uitdaging gaat het zeker worden, maar hoe zit dat precies met die rust en die spoorlijn achter het huis? Waar Google Maps al niet handig voor is....

Met dank aan Agave.

Bron: www.jaap.nl

vrijdag 12 november 2010

Het kan sneller

















Of zat er niets van je gading bij en gaat alles naar de Emmausgangers?

Attis, bedankt voor de inzending.

maandag 8 november 2010

Binnen de lijnen













Moeten die banken nu zo in elkaar geschoven worden om niet op het zwarte vlak te komen? En hoe ziet de ruimte er nu eigenlijk uit?

Bron: www.funda.nl

zaterdag 6 november 2010

Goede beschrijving














Uit de omschrijving: "Souterrain: Bergkast, ruime bijkeuken voorzien van keukenopstelling en witgoedaansluiting, grote ruimte met de mogelijkheid om een complete tuinkamer van te maken en verder deuren naar de tuin" -> kunnen we niet terugvinden in de presentatie....

"Tweede verdieping: Via vaste trap te bereiken zolderberging met cv-ketel en nog een extra ruimte waar een slaap-/studeerkamer gemaakt kan worden" -> Okay, deze ruimte kunnen we zien, maar worden we niet erg vrolijk van...

In z'n totaliteit worden we niet erg blij bij het zien van deze presentatie en we zouden ons kunnen voorstellen dat je ook als verkoper na 24 maanden niet erg vrolijk meer bent. Wij hebben wel suggesties!


Bron: www.funda.nl

donderdag 4 november 2010

De styliste is langsgeweest














Een kussentje hier, een Ikea-velletje daar en klaar is Kees. Wij blijven geloven in dit concept na 18 maanden....

Bron: www.funda.nl

woensdag 27 oktober 2010

Migraine











We kunnen even niet tegen het felle licht?












  
Ook in de huursector, kunnen we meekijken hoe de bewoner omgaat met zijn/haar woning of moeten we zeggen: hoe de bemiddelaar denkt een woning te moeten presenteren?

Bedankt voor de inzending, Bas. 

donderdag 21 oktober 2010

Verveling














Uhm, ieder zo'n z'n hobby, maar ik doe hele andere dingen met/in de slaapkamer......

Ook deze is van Belinda.

Bron: Funda

woensdag 20 oktober 2010

Schiet mij maar lek!

Let op!

Els: Hoe een leuke, vrij betaalbare hoekwoning met granito vloer, glas-in-lood, paneeldeuren en hoge plafonds jarenlang te koop kan staan?

Gewoon zo, dus (zie de eerste 3 foto's).

















Welke huiseigenaar accepteert dit en laat deze foto’s gewoon rustig jarenlang online staan? Ik kan er niet bij….

De buurtjes hebben hun huis recent ook te koop gezet bij dezelfde makelaar… Heeft de makelaar inmiddels een nieuwe camera of cursus fotografie gehad? Nu kan het ineens wel (zie hieronder 3 foto's)!















(PS: oké, de 2e fotoserie is aanzienlijk beter, maar nog steeds ben ik er niet helemaal wild van. En waar is bij beide woningen de bovenverdieping gebleven?????) 

woensdag 13 oktober 2010

Tip van de dag!
















Helen: De winter komt er weer aan, voor alle reumapatiënten met rugklachten, hier een oplossing........Zet de bank voor de haard of liever nog bijna in de haard en het kan niet missen dat de reuma, met meteen de complete inboedel, als sneeuw voor de zon verdwijnt.......

www.funda.nl

Dol op (zit) hoekjes


































































































Mijn makelaar en ik zijn dolllllllll op zithoekjes! Op deze manier kunt u ook echt zien hoeveel zithoekjes u kwijt kunt in de woning en we denken dat er best nog wel een paar bij kunnen!

Belinda, een van onze FH super speurders, is weer terug van weggeweest.....dank voor deze verse inzending!

www.funda.nl

dinsdag 12 oktober 2010

Boer zoekt vrouw















Br zkt br-in mt rbws-BE?!


Helen, bedankt voor deze ontzettende leuke link!

www.funda.nl

Al Gore
















De voormalig vice-president van Bill Clinton, nu zakenman, Nobelprijs winnaar voor de Vrede en milieu-activist "Global Warming" (met miljoenen aan inkomsten....hoezo, gaat milieu-activist samen met miljoenen inkomsten tov Greenpeace directeur met een inkomen van max 6.180 euro?) heeft ons alles verteld over de gevolgen van de CO2 uitstoot en het uitsterven van de dieren...........is deze nu al aangespoeld?

Bedankt voor de inzending, Agave.


www.funda.nl

Knopjes

























































Kunt u mij dat nog 1 keer uitleggen? Zo niet, wilt u alstublieft de gebruiksaanwijzingen erbij geven?

Bas, dank voor de inzending!

www.funda.nl

donderdag 7 oktober 2010

Open Huis Route - deel 2

Je hebt het in de afgelopen dagen overal kunnen lezen....de Open Huis Route is 9 oktober!

Voor een ieder die op zoek is en die specifieke wensen heeft, heeft Foute Huizen alvast wat vooronderzoek gedaan. Tja, het kan je zo maar veel tijd schelen, dus waarom zelf zoeken als het ook zo kan! De route die we voor je hebben uitgezet kun je dan ook 1-op-1 overnemen. Bovendien is deze route veel leuker dan de meubelboulevard op een zondag en als laatste een niet te verwaarlozen aspect met een educatief tintje: topografische kennis beetje bijspijkeren.

Hier komt ie dan!

1. Ben je een dierenliefhebber en raak je ontroert bij het zien van elk dier?
















www.funda.nl

2. Op zoek naar aparte lamp en sensueel schilderij?
















www.funda.nl

3. Ben je dol op een oud roze naar het paarse toe uitziende woonkamer?
















www.funda.nl

4. Altijd al een ruime slaapkamer willen hebben met schrootjes afwerking?
















www.funda.nl

5. Kies je voor het gemak van het dweilen van een plavuizenvloer, veel m2 en schuin?
















www.funda.nl

6. Heb je een grote garderobe en dus wil je veel kastruimte?















www.funda.nl

7. Altijd al een origineel zolderluik willen hebben met tl-verlichting?
















www.funda.nl

8. Je bent bijna niet meer te houden nu je weet dat in de tuincentra de kerstballen al uitgestald liggen en je hunkert naar sneeuw?
















www.funda.nl

9. Je partner droomt van een echt klussenhuis en jij van een toilet met openstaande klep?
















www.funda.nl

10. Je ergert je dood aan die plastic groene brievenbussen en wil nu wel eens iets fatsoenlijks?

















www.funda.nl


11. Die Blokker strijkplank ben je meer dan zat en je verlangt naar vroeger......

















www.funda.nl

12. De vriendenkring is muzikaal, dus als ze komen logeren wil je wel een goede gastvrouw/heer zijn...
















www.funda.nl