Dat wanneer je een kerstboom wilt kopen, er geen kerstboom meer is?!
En dat ook nog eens de spuitbussen met nepsneeuw uitverkocht zijn? Wil je toch niet meemaken, nu we naar de decembermaand gaan?!
Ook deze....bedankt, Belinda.
Bron: www.huislijn.nl




en dan zijn we er al snel uit wanneer deze foto is genomen.
PS: op de 2e verdieping bevinden zich nog 3 slaapkamers en luxe badkamer, maar op internet zijn slechts 7 foto's terug te vinden van deze op het oog leuk uitziende woning met fraai uitzicht aan achterzijde.