Posts tonen met het label altijd in kerstsfeer. Alle posts tonen
Posts tonen met het label altijd in kerstsfeer. Alle posts tonen

maandag 8 november 2010

Stel je voor....
















Dat wanneer je een kerstboom wilt kopen, er geen kerstboom meer is?!















En dat ook nog eens de spuitbussen met nepsneeuw uitverkocht zijn? Wil je toch niet meemaken, nu we naar de decembermaand gaan?!

Ook deze....bedankt, Belinda.

Bron: www.huislijn.nl

woensdag 14 juli 2010

Niet aan bederf onderhevig



In de kelder blijven de kerstboom en het kerststukje minstens tot de komende kerst 2010 goed....

(PS: 8 weken in de verkoop(?) en veel detailfoto's. Voor degene die niet van tuinieren houdt, echt een schitterende woning met sfeervol interieur, leuk kleurgebruik en veel aandacht voor detail!!!)

www.funda.nl

woensdag 24 juni 2009

Klaar voor kerstdiner?














De zomer is net begonnen, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de tafel te dekken voor het kerstdiner en de kerstboom op te tuigen.

maandag 30 maart 2009

Even rekenen















en dan zijn we er al snel uit wanneer deze foto is genomen.

PS: op de 2e verdieping bevinden zich nog 3 slaapkamers en luxe badkamer, maar op internet zijn slechts 7 foto's terug te vinden van deze op het oog leuk uitziende woning met fraai uitzicht aan achterzijde.

http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=1b15c03c-842f-490b-b120-bd54cc043a49&objecttype=DetailKoopObject