Posts tonen met het label Overijssel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Overijssel. Alle posts tonen

donderdag 18 november 2010

Hadden we haast?




























Nieuw in de verkoop, maar de verhuiswagen staat al voor de deur?

Ook deze is van Dorine.

Altijd welkom


























Bij ons kan iedereen op de koffie komen en wij hebben altijd een koekje in huis. Hapje mee-eten...geen probleem...de aardappels hebben we al geschild (links op foto?)

Bedankt voor het insturen, Dorine.

Bron: www.funda.nl

donderdag 7 oktober 2010

Open Huis Route - deel 2

Je hebt het in de afgelopen dagen overal kunnen lezen....de Open Huis Route is 9 oktober!

Voor een ieder die op zoek is en die specifieke wensen heeft, heeft Foute Huizen alvast wat vooronderzoek gedaan. Tja, het kan je zo maar veel tijd schelen, dus waarom zelf zoeken als het ook zo kan! De route die we voor je hebben uitgezet kun je dan ook 1-op-1 overnemen. Bovendien is deze route veel leuker dan de meubelboulevard op een zondag en als laatste een niet te verwaarlozen aspect met een educatief tintje: topografische kennis beetje bijspijkeren.

Hier komt ie dan!

1. Ben je een dierenliefhebber en raak je ontroert bij het zien van elk dier?
















www.funda.nl

2. Op zoek naar aparte lamp en sensueel schilderij?
















www.funda.nl

3. Ben je dol op een oud roze naar het paarse toe uitziende woonkamer?
















www.funda.nl

4. Altijd al een ruime slaapkamer willen hebben met schrootjes afwerking?
















www.funda.nl

5. Kies je voor het gemak van het dweilen van een plavuizenvloer, veel m2 en schuin?
















www.funda.nl

6. Heb je een grote garderobe en dus wil je veel kastruimte?















www.funda.nl

7. Altijd al een origineel zolderluik willen hebben met tl-verlichting?
















www.funda.nl

8. Je bent bijna niet meer te houden nu je weet dat in de tuincentra de kerstballen al uitgestald liggen en je hunkert naar sneeuw?
















www.funda.nl

9. Je partner droomt van een echt klussenhuis en jij van een toilet met openstaande klep?
















www.funda.nl

10. Je ergert je dood aan die plastic groene brievenbussen en wil nu wel eens iets fatsoenlijks?

















www.funda.nl


11. Die Blokker strijkplank ben je meer dan zat en je verlangt naar vroeger......

















www.funda.nl

12. De vriendenkring is muzikaal, dus als ze komen logeren wil je wel een goede gastvrouw/heer zijn...
















www.funda.nl

woensdag 18 augustus 2010

Lawaaipapegaai
















Tuurlijk.....v.o.n.........ik zou dit eerder trucjes of creatieve prijsverlaging noemen.

(PS: Keurig gepresenteerde semi-bungalow. Vraag me wel af waar die 4 slaapkamers zijn, want die zijn weer 'ns niet te zien)

Robert W., bedankt voor het insturen!

www.funda.nl

maandag 16 augustus 2010

Je ziet dit















Fraaie woning, toch?





























En dan krijg je aansluitend deze foto's te zien, uit een totaal van 9. De 5 slaapkamers zijn niet in beeld gebracht, dus moet je je fantasie loslaten op de plattegrond. Misschien helpt een prijsverlaging van 36.000,= tot het vinden van een koper(?).

Met dank aan Dorine.

www.funda.nl

woensdag 11 augustus 2010

Jammie











































Als je toch het huis aan het ontruimen bent, haal dan die ranzige matrassen weg en de puinhoop in de tuin!

Kleinigheidje......NIEUW in de verkoop.

Dorine, bedankt voor de inzending.


www.funda.nl

dinsdag 3 augustus 2010

Uit de serie: het toilet, deel 3
















En daar hebben we 'm weer: de opzetrand!

Overigens, de overige foto's zijn ook niet best te noemen..........

www.funda.nl

woensdag 7 juli 2010

Zonnig


Wat hebben we toch een prachtig zomers weer! Temperaturen overstijgen ruim de 20 graden, mensen zijn vrolijk, korte broeken kunnen aan, terras op, BBQen....kortom, heerlijk! Duidelijk is, dat degene die deze foto heeft genomen ook last van de zon heeft!

www.funda.nl

dinsdag 29 juni 2010

Kleurloos



Verlaten we alleen het huis of ook de aarde, met of zonder kleur?

Met dank aan Marcus (ook een nieuwe fan!).

www.funda.nl

dinsdag 8 juni 2010

Met en zonder



Mocht je je afvragen wat er zoal in de woonkamer past....bij deze een indruk.

www.funda.nl

woensdag 12 mei 2010

In het toilet




Bingo, in hetzelfde pand: 1) toilet in de troep 2) in de pot schieten en 3) in het bad en de pot schieten!

Met dank aan, Anke.

www.funda.nl

dinsdag 11 mei 2010

Bij opbod



Dit lijkt me weinig goeds voorspellen.............

Bedankt, Marjanne.


www.funda.nl

dinsdag 4 mei 2010

Nieuw hotel van de Toekans?



Aan de 10 vingers aan mijn hand had ik niet voldoende, de calculator liet het afweten en dus kwam ik maar niet aan de 198 kamers bij dit bijna 2.4 miljoen kostende landgoed.........even Apeldoorn bellen?

(PS: Hoe moet ik dat rijmen, vraagprijs tov onscherpe foto's?)

Dank voor de inzending, Evert.

www.funda.nl

donderdag 29 april 2010

Even de piepers schillen


Het eten moet natuurlijk wel op tijd op tafel staan.............

Met dank aan nieuwe fan, Michiel.

www.funda.nl

vrijdag 23 april 2010

Het kerstdiner


Het lijkt het voorgerecht te zijn.......

www.funda.nl

woensdag 14 april 2010

Moet je ruim zien


Omschrijving: ".......in prima staat van onderhoud........de woning wordt nog aan de buitenzijde gerenoveerd.......huurders worden met voorrang behandeld.......gedeeltelijk gestoffeerd"

Als eigenaar van de woning schilder of stuc je niet achter het kooktoestel door, als ex-huurder ruk je een accessoire van de muur en als toekomstig eigenaar moet je niet zeuren in deze prijsklasse, want je krijgt de stoffering erbij.............(?)

Met dank aan Annemarie.

www.funda.nl

woensdag 31 maart 2010

Vloertje


Te hard geboend of is er een pot witte verf gevallen?


Wat doet die enorm lelijke bruine stoel daar?

Bedankt voor het insturen, Dorine.

www.funda.nl

vrijdag 26 maart 2010

Blup


Kijk, Dory and Nemo wachten je op voor Open Huis van 27 maart a.s.

www.funda.nl

Kinderboerderij(?)



En ja hoor....hierrrr is ie weer.......iemand die aan de haal gaat met de ouderen in deze samenleving door het bed "op te leuken" met speelgoed!

Annemarie, bedankt voor het insturen.

www.funda.nl


vrijdag 12 maart 2010

Fictieve prijs




De omschrijving: "De verkoop geschiedt door middel van inschrijving. De prijs zoals deze is vermeld op deze internetsite is fictief. De kijkdagen vinden plaats op zaterdag 28 november van 13.00 tot 15.00 en op woensdag 2 december van 14.00 tot 16.00. Sluitingsdatum inschrijving: 1 februari 2010 12.00"

Als die prijs fictief is, ligt die woonboot er dan wel?

www.funda.nl